Research Library

open-access-imgOpen AccessІнтраопераційний гіперкоагулятивний синдром як фактор післяопераційного тромбозу у венозній системі
Author(s)
I. A. Nenashko
Publication year2017
Publication title
špitalʹna hìrurgìâ
Resource typeJournals
PublisherTernopil State Medical University
Гіперкоагулятивний синдром раннього післяопераційного періоду формується в основному за рахунок підвищення вмісту в плазмі тромбін-фібринової фракції гемокоагулятивного каскаду згортальної системи крові. Для попередження розвитку післяопераційного тромбоемболізму слід відразу після закінчення хірургічного втручання розпочати введення нефракціонованих гепаринів (НФГ), які, проявляють переважаючий вплив на тромбін-фібриновий комплекс (ІІа фактор), з подальшим призначенням низькомолекулярних гепаринів (НМГ) (згідно з галузевими стандартами), які проявляють переважаючий вплив на Ха фактор.
Subject(s)computer science
Language(s)Ukrainian
ISSN1681-2778
DOI10.11603/2414-4533.2016.4.7190

Seeing content that should not be on Zendy? Contact us.

The content you want is available to Zendy users.

Already have an account? Click here to sign in.
Having issues? You can contact us here